Pek çok sebepten dolayı, karın bölgesin de istenmeyen görüntüler olabilir. Bunlar çatlak, sarkmış karın, yağlanma, kilo gibi sebepler olabilir. Son dönemlerde ilerleyen tıp ve teknoloji ile birlikte, artık bu sorunlardan kurtulmak, oldukça basittir. Bunlardan en çok talep gören yöntem karın germe ameliyatıdır. Hem kadınlara, hem erkeklere kolayca uygulanabilir. Karın bölgesindeki problemler bu ameliyat ile giderilir.

Görsel olarak daha güzel bir görüntü oluşur. Cerrahi bir operasyondur. Tedaviye uygun olan kişilere bu işlem uygulanabilir. Gerekli muayene yapıldıktan sonra, eğer fiziki ve sağlıksal bir sorun yoksa ameliyatı yapılır. Karın germe ameliyatında ki amaç, kadında bulunan fazla yağ ve deriyi alarak, düz ve sıkı bir karın yaratmaktır.

Karın Germe Nedir?
Karın Germe

Karın Germe Ameliyatı Nasıl Olur?

Karın germe ameliyatı, estetik bir operasyondur. Operasyonlar ciddi işlemlerdir. Estetik ameliyat grubunda en çok etkisi görülen işlem, karın germe operasyonudur. Genel olarak karın problemleri, gebelik sonrası oluşabilir. En çok sarkma ve karın çatlağı görülür. Kötü bir görüntü oluşturduğu için, kişi estetik yaptırmak ister. Bunun için karın germe ameliyatı yeterlidir. Tek defa da sorunu çözer. Karın yağları alınarak, işlem gerçekleştirilir. Yağ alma işlemi sonrası da sıkılaştırılır. İşlem basit ve kısadır. Ameliyat sonrası, hasta gözlem altın da tutulur. Bir gün hastanede kaldıktan sonra taburcu edilir. Karın germe ameliyatı öncesi, bazı önemli tetkikler yapıldıktan sonra ameliyata karar verilir.

AmeliyaSonrası İyileşme Dönemi

Her ameliyat gibi, sonrasında da bazı ağrılar ve sorunlar olabilir. Hasta ameliyat tan sonra, mutlaka korse kullanmalıdır. Bu korseler özel yapımdır. 3-4 hafta giyilmesi önerilir. Karnın formunu korumak için kullanılır. Operasyonun ardından, yürüme de bir sorun olmaz fakat sancı ve ağrı gibi durumlar olabilir.

Bunun için, önerilen ağrı kesiciyi kullanmak önemlidir. Yaklaşık bir ay sonra, hasta tamamen günlük hayatına dönebilir. Bu arada beslenme düzenine dikkat etmek gerekir. Ameliyattan sonra, bölge de izler kalabilir.